Mysteerishoppaus

Me Kokemusboostilla koemme, että nykyiset mysteerishoppauspalvelut ovat jääneet vanhanaikaisiksi. Asiakaskokemus ei riipu ainoastaan kivijalkamyymälän asiakaspalvelijoiden asiakaspalvelualttiudesta ja myymälän ulkomuodosta. Asiakaskokemus on kokonaisuus, joka rakentuu yhtälailla myös yrityksen markkinoinnin ja viestinnän, sekä nettisivujen ja sähköisen asiakaspalvelun onnistumisesta, mutta myös työntekijöiden hyvinvoinnista.

Asiakaskokemuksen optimoimiseksi kaikkien osatekijöiden on oltava kunnossa. Siksi me haluamme olla teidän tukenanne löytämässä asiakaskokemuksien uuden tason.

Asiakaskokemukseensa tyytyväinen asiakas on sitoutunut ja palaa aina takaisin. Voita kilpailijasi - ole parempi.

Collaborating

Syväluotauspaketti - isommille ketjuille

Meidän syväluotauspaketti antaa perusteellisen käsityksen ketjun toiminnan toimivuudesta ja kehityskohteista. Tarkoitettu isommille ketjuille, useampaan myymälään. 

Pureudumme myös asiakaspalvelun taustoihin. Hyvä asiakaspalvelu rakentuu toimivasta organisaation toiminnasta ja onnistuneesta viestinnästä - niin sisäisesti, kuin ulkoisesti. Kun puitteet ovat kunnossa, asiakaspalvelu paranee ja se näkyy parempana palveluna ja tyytyväisempinä asiakkaina.

Paketti luodaan yhdessä yrityksen kanssa. Luomme palvelun täydelliseksi juuri teille. Sen vuoksi ensimmäinen myymälä saa palvelumme ilmaiseksi, jotta voimme taata tuottamamme lisäarvon muille ketjunne myymälöille. 

Kysy tarjousta!

Peruspaketti - yksittäiselle myymälälle

Meidän peruspakettimme antaa kattavan käsityksen myymälänne toiminnan toimivuudesta ja kehityskohteista. Tarkoitettu yksittäisille myymälöille. 

Perehdymme myymälän toimintatapoihin ja käytäntöihin. Tutustumme työntekijöiden osaamiseen, ammattitaitoon ja hyvinvointiin.

Paketti luodaan yhdessä yrityksen kanssa. Luomme palvelun yhdessä täydelliseksi juuri teille. 

Haluamme, että olette tyytyväisiä palveluumme, joten tarjoamme palvelusta tyytyväisyystakuun. 

Kysy tarjousta!

Paying Customer